سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بخشندگان را دوست می دارد؛ پس دوستشان بدارید و بخیلان را دشمن می دارد؛ پس دشمنشان بدارید [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
الکترونیک
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 19527
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 1
  • روشهای تست زنی سریع

  • نویسنده : میلاد:: 85/3/10:: 5:56 عصر

     
    دسترسی به پاسخ صحیح تست های کنکور بر اساس علم احتمالات ، روش مهندسی
    معکوس، مهندسی مستقیم گزینه یابی، روانشناسی طراحان تست و منطق فازی
     
     

    ما در این مجموعه آموزشی قصد داریم با استفاده از اصول مهندسی معکوس و استفاده از ابزارهای قدرتمند آمار و احتمالات و نیز منطق ریاضی فازی و بحث های روانشناسی نحوه کاهش تردید بین جوابهای چهار گزینه ای به سه گزینه ای و نهایتا تک گزینه ای و کشف گزینه صحیح با درصد احتمال صحت بالا را برای شما تشریح کنیم.

     
     
    کارایی خارق العاده این روش هنگامی آشکار میشود که شما نتایج آن را روی کنکورهای برگزار شده دوره های قبل تست و ارزیابی کنید. با کمی حوصله و پشتکار و دقت متوجه خواهید شد که دیگر نیم ساعت آخر جلسات آزمون کنکور سراسری برای شما نیم ساعت ناامیدی نیست ، بلکه نیم ساعتی است که میتواند سرنوشت قبولی شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و جایگاه و رتبه علمی شما را تا حد خارق العاده ای جابجا کند. در زمانی که فقط با زدن دو عدد تست بیشتر، دانشگاه محل تحصیل ، رشته و مقطع تحصیلی شما تعیین می شود، بدیهی است اگر روشی بتواند رسیدن به بیش از ده تست صحیح را تضمین کند، ارزشی هم سنگ طلا خواهد داشت.
     
     

    شما تا 30% بیشتر از کسانی که به این روش آگاهی ندارند تست خواهید زد

     
     

    اگر شما در کنکور 80% را بر مبنای دانش خویش درست علامت بزنید و 20% باقیمانده را با روش مهندسی معکوس ارائه شده در این مجموعه علامت بزنید، طبق فرمول، امتیاز شما به جای 80% به رقم باور نکردنی 99.6% خواهید رسید.همینطور اگر به 50% سئوالات درست جواب داده باشید و نصف دیگر را با کمک تکنیکهای فازی به دو گزینه ای و سه گزینه ای کاهش تردید و بعد با روش مهندسی معکوس علامت بزنید امتیاز شما از 50% به 84.7% افزایش میابد.

     
     

    این مجموعه برای چه افرادی میتواند مفید واقع شود؟

    با توجه به استاندارد طراحی تست مبنی بر 30% سوالات آسان،30% متوسط ، 30% سخت و 10% بسیار سخت، لذا هر چه دایره اطلاعات درسی شما وسیع تر و تسلط شما به مفاهیم بنیادی دروس بیشتر باشد اثر بخشی این روشها بیشتر است.کارایی این جعبه ابزار عملا آخر کار ظاهر می شود یعنی لحظه ای که شما دیگر از رسیدن به جواب درست در زمان باقیمانده ناامید شده اید و تصمیم گرفته اید که بجای واگذار کردن میدان و علامت نزدن جوابهای تردیدی به هر قیمت از این گزینه ها امتیاز کسب کنید..

     
     

    به احتمال قوی شما از جمله افرادی هستید که جهت آمادگی برای کنکور زحمات فراوانی را متحمل شده اند و در این راه سرمایه گذاری کرده اند ازجمله سرمایه وجودی خویش ، زمانی و ریالی. لذا شما میتوانید با یادگیری روشهای مکمل بی شک از رقیبان همرتبه خویش چند گام جلوتر حرکت کرده و تلاش خود را به ثمر برسانید.

     
     

    یاد آور می شویم روشهای ارائه شده در این مجموعه، هیچ مغایرتی با معلومات شما نداشته بلکه بهترین مکمل می باشد. شما میتوانید این روش را در آزمونهای تستی به اجرا گذارده و از نتایج فوق العاده آن لذت ببرید تا صحتکاربرد آن بر شما روشن گردد.

     
     

    این مجموعه آموزشی شامل 4 سی دی به قیمت 125000 ریال است. سی دی اول جزوه قابل چاپ و مطا لعه با کامپیوتر و3 عدد وی سی دی قابل استفاده در کامپیوتر و دستگاه وی سی دی می باشد
    قابل استفاده برای آزمونهای چهارگزینه ای از جمله دولتی ، آزاد ، پیام نور و ....

     
       
     

    روش های ارسال :
    هزینه ارسال رایگان می باشد.
    1-ساکنین محترم شهر تهران می توانند با پر کردن فرم مخصوص تهران ، بسته را توسط پیک دریافت کرده و هزینه(125000 ریال) را پس از تحویل پرداخت نمایند.

    2-ساکنین محترم شهرستان میتوانند مبلغ 125000ریال را به حساب سپهر بانک صادرات
    به نام حمیدرضا اژدر بشماره 0305456773000 واریز و شماره فیش ، کد شعبه و سایر مشخصات خویش را در
    فرم مربوط به شهرستان تکمیل کنند. پس از هماهنگی با بانک بسته توسط پست پیشتاز برای شما ارسال خواهد شد. درضمن می توان این مجموعه را توسط اقوام ، دوستان و آشنایان ساکن تهران سفارش داد.

     
       
    Webstats4U - Free web site statistics
Personal homepage website counter


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ